Ezüstróka leszek

forrás: dustinabbott.net

Angolul annyi tök jó kifejezés van az ősz, őszülő hajra:
- silver fox: ezüstróka
- grombre: az ombre (egyfajta színátmenetes hajfestés) és a grey (szürke=ősz) szavakból
- salt and pepper: só és bors
Magyarul nem sok pozitív vagy legalább vicces kifejezés van. Ősz. Kész.

Kicsit több, mint 1 hónapja döntöttem, hogy most már nem fogok hajat festeni. Az első vágás után voltam már fodrásznál, kicsit felnyírta, megigazította. Jaj, szegény lány! Műszempillás, póthajas, rettenet műkörmös, nagyon cuki lány vágta a hajamat. 2x megkérdezte, hogy "de biztos le akarod növeszetni? és nem próbálnál meg valamilyen ammónia mentes festéket?" Nem akartam belekezdeni, hogy miért is akarom lenöveszteni, nyilván máshol vannak a prioritásaink. Csak mosolyogtam, és azt mondtam, hogy nem... max visszafestem, ha nem tetszik. Ettől látszólag megnyugodott kicsit.

Ha eszembe jut valami eszementség, hogy fejjel kéne a falnak menni, vagy ilyesmi, én mindig azt gondolom, hogy pff, pite! Simán megy majd! Aztán menet közben pislogok, hogy éppen mire nem számítottam...

Na, hát ezekre:
1. Hajmosás: tudom, hogy Amerikában irtó ápolatlannak tűnnék, de én a hosszú hajamat egy héten csak kétszer mostam. Egyszerűen nem kellett többször. Ezt a csutka öcsifrizurát kell! Biztosan többet piszkálom, de zsírosabbnak érzem+ ha lefekvéskor nedves a hajam, akkor olyan fejjel ébredek, amin csak a mosás segít.

2. A hajam állaga: a fodrászlány elmagyarázta, hogy az ősz hajszál tulajdonképpen üreges, ettől sokkal vaskosabb, szárazabb és törékenyebb is. Idővel pedig elvékonyodik, és kiritkul. Most a második vágásnál a tülörben vizsgálgattam, és a halántékomnál, ahol nagyon fehér, férfiszakállakat megszégyenítő állagú a hajam. Csak nehogy a mikulás szakálla nőjön ki a fejemen, az nem lenne szexi!

3. A pillantások: mostanában sokat játszóterezünk Nórival, mert akkor nyugi van, Tamás is alszik win-win szitu. Legutóbb Nóri két kisegyerekkel is játékot kezdeményezett, én próbáltam a példáját követve legalább szemkontaktust felvenni az anyukákkal, de valami furcsa volt. Az egyikőjük csak szimplán nem beszélt hozzám. A másik fiatal anyuka talpig sminkben, tökéletes hajjal csak udvariasan társalgott... gondolkodtam, hogy mi lehet rajtam furi... a hajamon kívül minden teljesen "normális" volt rajtam.

4. A kérdések: Miért csinálod? És akkor ősz leszel? Nem félsz, hogy öregnek néznek? Egy udvarias mosoly, ahaa... na, erre még nincs felkészülve a társadalom. Én 41 évesen öregnek érzem magam elég sok dologhoz, de úgy tűnik, hogy az ősz hajhoz meg még nagyon fiatal vagyok. :D

5. A megjegyzések: ez nagyon szélsőséges. Akinek nem tetszik, az vagy nem mond semmit, vagy felteszi a fenti kérdéseket, és hümmög. A nem mondt semmit is értem, és jobban zavar, mintha megmondaná, hogy nem tetszik. A másik véglet, akinek tetszik, szerinte jól áll, meg nagyon vagány vagyok, hogy ezt bevállalom.

És a legjobb: néhány éve az utcánkba költözött egy házaspár 3 kisiskolás/ovis korú gyerekkel. Valamiért nem voltak nyitottak sose felénk, amikor rájuk köszöntünk, néha úgy éreztem, hogy szinte mérgesen köszönnek vissza. A hajvágás után összetalálkoztunk az utcán, nem tudták kikerülni a kontaktust, mert éppen jöttek ki a kapujukon, amikor elmentünk előtte. Rájuk köszöntem egy szokásos hellót, mire az anyuka az arcomba bámult, és csak annyit tudott kinyögni, hogy " Jó napot"

Itt tartok most

Nekem még nagyon nem tetszik, Sok rajta a vörös, és nagyon rövid...azt mondják, hogy a hennával nem randizol, hanem hozzámész. Ez egy nagyon rossz házasság volt.
Most egy darabig még nőni fog, hogy a festést szépen le lehessen vágni róla, és ne legyen ilyen csirkefejem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések