A bennszülött és az angol WC

Az van, hogy újraindul az Egy nap Érted, és én gőzerővel készülök, próbálom 6 év lemaradását pótolni, és még annál is többet.
A Házikencés időszak alatt teljesen kiestem a bolti kozmetikumok világából, nem csak a tisztító-ápoló vonalon, de a sminkek terén is. Elhúzott mellettem a civilizáció. Kipróbáltam valamit, és úgy érzem magam, mint ahogyan egy természetben élő ember az angol WC használatakor.



Az elmúlt 6 évben nem vettem arckrémet, sminket vagy egyéb hasonló cuccot. A hajápolókon kívül minden saját készítésű volt, vagy anno még a tanfolyamon készült, és megmaradt csodákkal szépítkeztem. Nincs is ezzel baj, mert a bőröm igencsak meghálálta, mondhatni probléma mentes. Csakhogy közben fogytam egy csomót, gyereket szültem, szoptatok már lassan 1,5 éve, na, ezt már nem köszöni a bőröm, az arcomon se. Akkor döntöttem el, hogy itt már sürgősen tenni kell valamit, amikor nappali fény mellett megláttam a nyakamat: olyan hosszanti ráncokat láttam magamon, amit egy 200 éves óriás teknős is megirigyelhetett volna!
Meg hát itt jön az Egy nap érted, hát nem lehet, hogy addig beszélgetek valakivel, amíg meggyőzöm, hogy smink nélkül is szép :) Nem ez a lényeg!

Szóval nyitott szemmel járok, és az egyik magazinban benne volt ennek a terméknek a mintája:
Hallelúja! Végre valami up-to-date cucc, amit tesztelhetek. 24 órán át helyén maradó alapozó a hozzá tartozó primerrel. (primer=olyan enyhén pigmentált, vagy áttetsző hidratáló, ami tartóssá teszi az alapozót, illetve egyenletessé teszi a bőrfelszínt)
A 24 órás dolog miatt már aggódnom kellett volna, de sajnos nem tettem. Reggel templom előtt primer fel, alapozó fel+ a smink többi része. A primer cuki rózsaszín, elég könnyű elkenni, de figyelni kell az egyenletességre, különben hámlós göböket képez a bőrön. Az alapozó nagyon kellemesen kenhető, nem csíkos, természetes a színe, a fedése. Jó volt dolgozni vele. Istentisztelet alatt (amikor éppen nem azon aggódtam, hogy mit csinál a gyerek az apjával a babaszobában) tapogattam az arcom, hogy mennyire ragacsos, lejön-e, stb. Hááát, ragadt.

Itt jön a bennszülöttes rész. Amikor hazaértünk, én lemostam, illetve csak akartam. Biztos, ami biztos, a saját készítésű szappan mindig bejön, uccu neki, szappanozzunk. A törölköző alapozós lett, az arcom meg mintha szilikonba tüsszentettem volna. Na, akkor sminklemosó olaj. Még mindig jön a szín! Akkor megint szappan! És még akkor is volt rajta maradék, este a zuhany alatt tudtam megnyugtatóan lemosni mindent.
Értem én, hogy tartós smink, 24 óra, és tökéletes fedés, és egyenletes arcbőr! Nade kérem! Hát ez borzalmas!
És tényleg ennyire le vagyok maradva, ez kell az embereknek, vagy mást is zavar, ha szilikonnal öntik le az arcát?!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések