Vega lettem?


A ch számolgatós étrenddel van pár gondom, például, hogy a természetes ösztöneim ki vannak zárva, és rá vagyok idomítva valamire, ami eddig a kezeltek x százalékánál jó eredményeket hozott. Az ösztönök persze teljesen le voltak tompítva amikor mindent a rossz beidegződések szerint, össze-vissza, sokszor vigasztalásként ettem.
Aztán 3 dolog történt:


1. Egyre több olyan kétségbeesett beszámolót olvastam, hogy a hármas kezelés ellenére nem javultak, vagy egyenesen romlottak az eredmények. A diéta igen kemény, de önfegyelemmel tartható, a mozgást komolyan kell venni, és ahol kell, ott gyógyszer szedés is van. Az inzulin nem lett jobb, a pajzsmirigy eredmények is romló tendenciát mutatnak. Biztosan van olyan egyed, akinél a laborok is javulnak, de inkább azokkal találkoztam, akiknél romlottak.
Azt nem értem ezzel kapcsolatban, hogy ezek mellett is fogynak, születnek a babák, múlik a cukoréhség, stb. Akkor most mi van?! Vagy azoknál, akiknél rosszabbak lettek az eredmények, nem fogytak, nem állt helyre a ciklus, stb?


2. A másik ez a videó:


Van magyar felirat, érdemes végignézni. A kutatás szerint a kettes típusú cukorbetegség, és az inzulin rezisztencia visszafordítható, az egyes típusú diabétesz pedig jelentősen javítható. A cukor-inzulin anyagcserét eszerint a sejtekben található zsír zavarja meg, ez "tömíti el" az inzulin receptorokat. A kulcs egy vegán alapú diéta radikálisan csökkentett zsír bevitellel és mozgással kombinálva. A kutatásban résztvevők, és független kipróbálók tapasztalatai azt mutatják, hogy kb. 1 hónap leforgása alatt a laboreredmények helyreállnak. A veleszületett diabéteszesek pedig minimális inzulint kapnak csak.

3. Én bizony kipróbáltam! (próbálom) A ch diétával az emésztésem romokban hevert, muszáj volt valamit bevetni, és az emésztést természetesen rendezni bíró ételek nagy része tiltólistás: aszalt szilva, sütőtök, (nálam) banán, barack lekvár vagy aszalt formában. Szépen bevásároltam almát, banánt, répát, narancsot, rozskenyeret, mandulatejet. Reggelire pirítóst ettem szilvalekvárral, ebédre zöldséglevest, rizst, sült tököt, vacsorára zöldségeket, kenyeret, paprikakrémet. Közte tömtem a gyümölcsöket. És nem számoltam SEMMIT! Annyira boldoggá tett az, hogy ilyeneket eszem! Sütőtököt?! 1,5 éve nem ettem! Banánt? Már régebb óta!
Láss csodát: az emésztésem óramű pontosságú, nincsenek hipózások: teljesen normálisan vagyok éhes és nem leszek rosszul, ha nem eszem 10 percen belül, több tejem van, mint eddig, az a 2 kg, ami elkezdett felcsúszni, visszamet. Bár nem nézettem laborértékeket, de ez számomra biztató.

Vega lettem? Nem. Néha eszek csirkemellet, pici tejfölt, pici tojást, de eddig nagyon élvezem ezt az étrendet. Azt hiszem a szoptatás végéig megtartom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések