Ülök a járdán és várom...



Ülök a betonon és várom a lelkemet. Mint az indián, aki az első repülő útja után kiszállt a gépből, leült a leszállópályára, és várt.
1,5 év után én is bevártam... magamat.






Nem pár órát vagyok lemaradva, hanem legalább 2 évet. Most leülök a leszállópályára, és megvárom, hogy megérkezzek.

Én VOLTAM

  • 95 kilós
  • 1 gyerekes
  • sikeres cégvezető
  • sok szabadidős
  • szép arcú, dundi nő
  • pánikbetegséges
  • meddő
Most semmilyen tekintetben sem vagyok ezek közül bármelyik is. Sem a méreteim, sem egyéb paramétereim nem stimmelnek.

Utolérem magam, most én VAGYOK
  • 73 kilós
  • 2 gyerekes
  • kismama
  • itthon ülős
  • szép arcú
  • új kihívásokkal találkozós
  • termékeny nő
Nem könnyű, mert bár az előző ÉN beteg volt,. nehézkes, tele görcsökkel, de ismertem. Cipeltem már vagy 15 éve, tudtam az elejét és a végét. Az állandóság biztonságot adott, el lehetett bújni benne. És bár 1-2 év eltelt, mégis úgy érzem, hogy hirtelen vesztettem el ezt a biztonságot adó zsákot; amiben sikerekbe csomagolva ott volt egy csomó poshadt, rothadó félben levő szutykos cucc.
Most itt van egy tiszta, üres zsákom, amibe eddig folyamatosan a régit próbáltam átmenteni, vagy legalábbis a csomagolást... nem megy.

Ülök a betonon és várom a lelkemet. Lehet, hogy most először, de biztosan nem utoljára.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések